בס"ד
UKIsrael

ייעוץ הדרכה והטמעה

בכל ארגון, חברה או עסק מנהלים ימי הדרכה באופן שוטף על מנת לשנות מהלכים, להדריך נהלים ולשפר ביצועים ברמת העבודה, התפעול והניהול השוטף. כל הדרכה נועדה למנף את החברה ולגרום לעובדים להשתפר בעבודתם ובשירות שהם שנותנים.

אך על מנת לשנות דברים או לשפר התנהלות בעייתית קיימת, נדרש מערך שלם שלא רק יעביר את המידע אלא אף ידאג לשיטות ההטמעה שלו והפנמתו על ידי העובדים.

על מנת להטמיע יש לדאוג לפעול בשיטות עבודה סדירות, הדרכות ויוזמות שיפעלו בדרך נהירה וסדירה בחברה.

השלבים לשינוי:

בחינה –  ראשית יש לבחון את המצב הקיים ולאתר בעיות ותקלות או דברים הלוקים בחסר שבעלי החברה מעוניינים לשפר.

ייעוץ –  בסיוע יועצים ניתן למצוא את הדרכים הנכונות להגעה ליעדים שהחברה מציבה לעצמה, ולהגדיר את הפעולות הנכונות לביצוע, על מנת לשנות ולשפר את הממצאים שעלו בשלב הבחינה. יש לשקול את הפתרונות הראויים ולהיוועץ במומחים כדי להבין כיצד יהיה נכון לפעול ולהגיב על כל מקרה או מצב מסוים.

הדרכה –  ישנן שיטות הדרכה רבות שנועדו להטמיע ידע, תהליכים עסקיים ודרכי ביצוע משופרות. הדרכים להגעה ליעדים אלו הן בשימוש בהדרכות המועברות בכנסים בתדירות קבועה מדי חודש או מדי רבעון, שימוש בארגונים הדרכתיים או ימי הכשרה מיוחדים שמוקדשים לכך, הכנת מצגות שיכילו את כלל המידע שיינתן לעובד, ארגון כנסים לשיווק והפצת רעיונות ומידע וכדומה. כל הטכניקות האלו מהוות מבחר קטן מכלל הדברים והאמצעים שבידי החברה להעברת מידע ולהדרכת עובדיה להגעה ליעדי החברה.

הטמעה –  לאחר העברת המידע בשלב ההדרכה, על בעלי החברה לוודא שהוא אכן מוטמע ושהשינויים והשיפורים מבוצעים ברמה המעשית בשטח, ולא רק ברמה התיאורטית. הטמעת החומר שהודרך נעשית על ידי ביקורת ובקרה מתמשכת של המנהלים או של אחראי ביקורת, פיקוח על שלבים וקביעת יעדים עבור העובדים.

 

לסיכום

על מנת לשנות תפקוד שוטף של עובדים, להכניס נהלים חדשים ולשפר ביצועים של עובדים, על החברה לנהל מערך שלם – מאיתור אותם הגורמים שמעוניינים לשפר והבעיות העומדות בפניהם, דרך העברת מערכי הדרכה והקניית ידע לעובדים ועד לביקורת ופיקוח שהמידע שהועבר אכן הוטמע ומיושם.


שירותים נוספים

היתר רעלים

היתר רעלים חומרים מסוכנים – תחיקה  על פי חוק החמרים המסוכנים, תשנ"ג-1993,  לא יעסוק אדם ברעלים אלא אם יש בידו היתר רעלים מאת הממונה על ידי השר להגנת הסביבה. היתר

יועץ בטיחות – כיצד הוא מסייע לעסק שלך ?

בהתאם לתקנות ארגון הפיקוח על העבודה (ממונים על הבטיחות), תשנ"ו-1996 נדרש כל מפעל (מפעל : כהגדרתו בפקודת הבטיחות בעבודה [נוסח חדש], תש"ל-1970 ) להעסיק/לשכור יועץ בטיחות במפעל / ארגון על מנת שינהל

שילוב ממונה בטיחות בארגון – בחירה נכונה

ממונה בטיחות בהתאם לתקנות ארגון הפיקוח על העבודה (ממונים על הבטיחות), תשנ"ו-1996 נדרש כל מפעל (מפעל : כהגדרתו בפקודת הבטיחות בעבודה [נוסח חדש], תש"ל-1970 ) להעסיק/לשכור ממונה בטיחות במפעל /

אפקט הבטיחות - כי המוכנות שלכם היא ההצלחה שלנו !

לייעוץ בנושא בטיחות פנו אלינו:

כל הזכויות שמורות Ⓒ לחברת אפקט הבטיחות בע"מ
Share on Facebook
דילוג לתוכן